четвер, 3 вересня 2020 р.

День здоров'я

Здоров’я – це запорука успіху; активне спортивне життя – шлях до щасливого майбутнього. Добре розуміють вагу здорового способу життя вихователь ДНЗ «Сонечко» Бринько Ольга Миколаївна разом з своїми вихованцями, які щодня загартовують здоров’я – виконують фізичні вправи. Повернувшись у стіни рідного садочку Ольга Миколаївна провела бесіду з малятами про заходи профілактики захворювання на коронавірус , показала проілюстровані правила особистої гігієни й рекомендації: як правильно мити руки, використовувати медичну маску тощо. Знизити ризик інфікування коронавірусом можна завдяки постійному миттю рук з милом (мінімум 20с) або дезінфекційними засобами із вмістом спирту; під час кашлю та чхання прикривайте рот і ніс серветкою або згином ліктя; відразу викидайте серветку і мийте руки; тримайтеся на відстані від людей, у яких кашель або підвищена температура. «День здоров’я» приніс масу позитивних та корисних вражень вихованцям дитячого садку, а головне зумовив любити активний спосіб життя і дбати про своє здоров'я.

Немає коментарів:

Дописати коментар