понеділок, 18 травня 2020 р.

Міжнародний День сім’ї




Моя сім’я – жаданий скарб,
Той найцінніший діамант
І найпрекрасніший смарагд,
Який від злого збережу,
І до добра я піднесу

            В українському суспільстві за довгі віки сформулювалась система родинних цінностей, серед яких: подружня вірність, піклування батьків про дітей, піклування дітей про батьків і старших у сім’ї, пошана до старших, взаємна любов і повага між батьками, злагода та довір’я між членами сім’ї, відповідальність кожного за інших членів сім’ї, здоровий спосіб життя, гостинність, добросусідство.
    15 травня на честь Міжнародного дня сім’ї вихованці ДНЗ «Сонечко» Зав'язанцівського НВК Мостиського району було проведено заняття про взаємини між батьками та дітьми у сім'ї. Також був проведений фото - флешмоб «Моя сім’я - міцна фортеця».
     Саме зі своєї сім’ї, з родини іде у світ людина і несе в нього своє серце, наповнене добротою і любов’ю, відчуттям краси і справедливості. Саме з сім’ї несе вона у світ правду, чесність, віру, традиції і звички. То ж недарма народне прислів’я каже: «Який кущ, така й хворостина, які батьки, така й дитина». Тому:
Живіть всі дружно і крилато,
Щоб рід людський наш не здрібнів.
Любов оберігайте свято,
Навчіться добрих, щирих слів.
І світ любіть, що наче казка,
Для нас відкрився у житті.
І сонечкова щира ласка
Хай зігріває вас в путі.











Немає коментарів:

Дописати коментар