понеділок, 5 лютого 2018 р.

Крок до країни міцного здоровꞌя


   Ведення здорового способу життя  приносить користь людині. При дотриманні  режиму правильного й збалансованого харчування,  постійної фізичної активності, міцного сну  можна помітно зміцнити свій організм .
   Девіз «Крок до країни міцного здоровꞌя»  відображає необхідність зміцнення здоров'я дитини з перших днів її життя. У ДНЗ «Сонечко» Завꞌязанцівського НВК Мостиського району  31 січня 2018 року пройшов День здоров’я  під керівництвом вихователя Бринько Ольги Миколаївни та медичної сестри Кінаш Христини Богданівни.
     Проведення таких днів в НВК спрямовані на зміцнення здоров’я дітей, загартування, покращення фізичного розвитку, формування  теоретичних та практичних знань про себе як людину, про значення харчування, гігієни, гарного емоційного настрою як факторів, що випливають на зміцнення і збереження фізичного та психічного здоров’я.
     Вихователь Бринько Ольга Миколаївна організувала та провела розвагу  «Літо дарує здоров’я», де дошкільнята мали можливість порівняти свої фізичні здібності.

      Протягом дня всі режимні моменти базувалися на організації різних видів здоров'язбережувальних технологій дошкільнят. 





Немає коментарів:

Дописати коментар